Gyakran Ismételt Kérdések:
Hány fős felállásban vállaltok fellépést?
Zenekarunk alapfelállása 5 fős. A megszokott színvonalas élőzenei megszólaláshoz elengedhetetlen minden tag jelenléte!
Külön igény esetén a felállásunk plusz egy szaxofonossal kibővíthető 6 főre.
Mekkora méretű színpadra van szükségetek?
Talán nincs is olyan méretű színpad, vagy tánctéri rész, ahol zenekarunk ne játszott volna és eddig sikerült megoldanunk a helyi adottságokhoz igazítani zenekarunk elhelyezését. A leglényegesebb fix pont a dob és a billentyű, ezen kívül rugalmasan tudjuk alakítani elhelyezkedésünket! A zenekar ideális elhelyezéséhez a technikai terület ~3 × 4 méter.
Milyen stílusú zenét játszotok?
Repertoárunkban a minőségi partyzene mellett rock, disco, funk, retro és mulatós slágerek is szerepelnek. Minden esetben közismert, közkedvelt slágerek kiválasztására törekszünk, így minden korosztály számára megfelelő zenét, hangulatot igyekszünk biztosítani. Előadásunkban törekszünk a zenei élmény átadására, a bulihangulat kialakítására. A közönség igényeihez minden esetben rugalmasan alkalmazkodunk, figyelünk a felmerülő igényekre és amennyiben szükséges, rugalmasan változtatunk a műsor menetén.
Milyen hosszú műsoridővel rendelkeztek?
8-10 óra. Az árajánlatunkban általában 8 x 50 perc élőzene szerepel. Persze nem állunk meg 50 percenként, hanem követjük a közönség, ill. a megbízó igényeit.
Játszotok-e mulatószenét?
Természetesen igen, bár a zenekar fő profilja nem az, hogy egész este lakodalmas zenét szolgáltassunk.
Vállaltok-e úti mentes kíséretet, valamint mennyasszonyi kikérést?
A hangszeres adottságaink miatt sajnos nem.
Hogyan lehet megrendelni a zenekart?
Minden esetben írásban kérjük a felkérést! Szerződéskötéskor a részvételi díj 30%-át, de legalább 100,000 Ft-ot kérünk előlegként.
Hogyan és mikor kell kifizetni a zenekar teljes fellépési díját?
Cégek és önkormányzatok esetében a készpénzes fizetési mód mellett lehetőség van a fellépési díj átutalásos rendezésére is. Ez esetben a teljesítést követő 8. napon belül kérjük az utalást.
Magánszemélyek esetében kizárólag készpénzben, a fellépés megkezdése előtt a helyszínen kérjük kiegyenlíteni a fellépés díját.
Milyen alapvető feltételeket kell biztosítanunk számotokra?
– megbízható forrású, földelt áramvételezési lehetőséget, 230V 16A
– sima felületű padlót és a tánctértől elhatárolt zenekari területet,
– egyszeri ellátást, amennyiben megoldható külön asztallal,
– megfelelő fellépési körülményeket,
– ingyenes parkolási lehetőséget (min. 3 autó részére)
kérünk biztosítani.
Lehet-e karaokézni a zenekarral?
Kizárólag előzetes egyeztetéssel, bizonyos feltételekkel.
Konferál a zenekar?
A közönséggel való interaktív kommunikáció nagyon fontos számunkra. Szívesen segítjük a rendezvény, esküvő menetén azzal, hogy a fontosabb programokra, eseményekre felhívjuk a vendégek figyelmét, azonban a vőfély vagy ceremóniamester szerepét nem tudjuk átvállalni!
Rendelkezik-e a zenekar saját hangtechnikával?
A zenekar saját korszerű hangosítással rendelkezik. Csúcskategóriás BOSE F1 hangrendszerrel és professzionális
Behringer X Air XR18
valamint
Allen & Heath CQ-18T
digitális keverőkkel.
Ez a hangosítás kb. 300 fős zárt termes és kb. 200 fős szabadtéri rendezvényekig elegendő. Ennél nagyobb koncertek esetén hangosítást igénylünk.
Milyen zenét játszik a zenekar a menyasszonytánc alatt?
A hagyományokhoz illően mulatós zenét, de kérésre játszhatunk mást is.
A szünetek alatt mi szól?
A vacsora alatt halk háttérzenék, a későbbi szünetekben pedig közepes hangerőn bulis zenék/ mixek szólnak.
Mennyi idő szükséges a zenekarnak, a technika felállításához?
Esküvők esetén a zenekar kb. 1,5-2 órával a vendégek érkezése előtt a helyszínre érkezik és felállítja a hang- és fénytechnikát, illetve a hangszereket. A hangbeállás viszonylag rövid időintervallumú, mivel digitálisan elmentett beállításokat használunk, amit csak finomítunk az adott terem adottságaihoz.
Meg tudtok tanulni egy számunkra különleges számot?
A nagyszámú megkeresések és rendezvények miatt sajnos már nem tudunk teljesíteni minden kérést. Csak olyan dalokat tanulunk meg, amit reményeink szerint sikerrel tudunk majd előadni más rendezvényen is, illetve jól áll zenekarunknak és rendelkezésünkre áll hozzá a begyakorlási idő. Természetesen a nyitótánchoz vagy egyéb különleges kéréshez valamilyen hanghordozón (pl. pendrive) van lehetőség az adott számot lejátszani, de ez előzetes egyeztetést igényel.
Ki tudják hangosítani a polgári ceremóniát is?
Külön kérésre, felár mellett tudjuk vállalni. Fel szeretném hívni a figyelmet, hogy ezek az eszközök nem vízállóak, cseppállóak. Ezek összértéke milliós nagyságrendű, pótlásuk szervizelésük igen költséges, ezért rossz idő, vagy szemerkélő eső esetén fedett helyen kell felszerelni a ceremónia hangosítását!